dinsdag 6 december 2016

KERSTKAARTENVELOP IN WINTERSE SFEREN........


Halllo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik nog maar weer eens een kerstkaart, je kunt er niet genoeg hebben. Deze heb ik gemaakt met een stencil van DDBD(470.713.032). Voor deze kaart heb ik wit cardstock en DP van een Pretty Paper Bloc Wintertime van MD gebruikt. Het 3D plaatje is van MD(3DHM005). Enkele stansen van een dennenboom(MD) en een hertje, voor de randjes distressinkt salty ocean en de tekst met een clear stamp(MD) afgewerkt.


Deze kaart doet mee bij:
** MDKD ** MDD **Craftysentiments
** HobbyVisionDesign challenge
** Crafty Friends Challenge blog
** Love to Scrap challenge


Leuk dat je even langs kwam op mijn blog,
het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart en mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en wat leuk om dat in een envelop-model te doen. De digi die je hieronder gebruikt hebt is wel heel erg leuk en mooi dp.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So very pretty! I love the design! Thanks for playing along with us at LTSCB and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful and creative. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs, good luck!!!Patricia

    BeantwoordenVerwijderen