woensdag 14 december 2016

KAARTJE CHALLENGE 43 CHEERFUL SKETCHES.....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en kijkers op mijn blog. Het is al weer halverwege de maand en dus is het tijd om mijn voorbeeldkaartje voor #43 bij Cheerfull Sketches te plaatsen. Onze sponsor is Alicia Bell en van haar hebben we een mooie digi om er een kaart mee te maken. Voor dit kaartje heb ik zacht geel linnen caardstock en DP Merry en Bright Christmas Holly gebruikt. De digi is een Xmas-fairy HadaNavidad van Alicia Bell en ingekleurd met mijn copic markers. Het kartmodel is van een DDBD stencil. Verder de kaart met distress inkt, sneeuwkristallen(Martha Stewart pons), stukje goudkleurig lint, pareltjes en shabby white embossing enalamel van Stampendous afgewerkt.



Dit kaartje doet mee bij:
** CardsandScrap challenge
** CraftySentimentsDesignChallenge
** SweetStampersChallenge

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog,
het doet me altijd veel plezier om een berichtje te mogen lezen, graag tot een volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi plaatje heel mooi gekleurd en kaart model Bea
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je een leuke digi gebruikt op deze prachtige kaart..Mooi model ook, dat gouden lint heb ik ook, gekocht in Hardenberg, jij misschien ook ??
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooi Bea, leuke digi, prachtig gekleurd, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. a Öovely card Bea, great design.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fab card
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Bea
    What a super cute card and very nice coloring as well! Thank you for joining us at Sweet Stampers-Challenge
    Please come back again soon!
    Hugs Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine zauberhafte Karte, vor allem die Kartenform.
    Danke für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers und ich hoffe, dass bald wieder bei uns mitmachst.LG und schöne Weihnachtstage Karina

    BeantwoordenVerwijderen