zondag 20 december 2015

NOG ENKELE KERSTKAARTEN.....





Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog, vandaag op deze laatste zondag voor kerst plaats ik nog enkele kaartjes die ik geborduurd heb en ook al op de post gegaan zijn. Ze komen uit een borduurpakket van Anneke's Design(AD-K1002). Het waren oplegkaarten met een borduurpatroon en ik heb ze geborduurd met Mettler borduurgaren. Verder afgewerkt met een 3D plaatje en stickervellen.


                                        Wat leuk dat je even langs kwam,
                                          het is reuze fijn om een reactie
                                                   te mogen lezen.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Bea, wat een prachtige kaarten met mooie patronen, ik kijk mijn ogen uit zo mooi vind ik ze!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie kerstkaarten,Bea en zo mooi geborduurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie serie geborduurde kaarten gemaakt Bea,
    mooie patroontjes en leuke plaatjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kerstkaartjes Bea...en allemaal weer prachtige borduurwerkjes erop gemaakt....zo fijntjes...SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    kan zo genieten van je mooie kaarten met geweldig borduur erop!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer drie prachtige geborduurde kaarten, ik vind het altijd zo mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen