woensdag 16 december 2015

KERSTCREATIE.....


Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog, het is al weer halverwege de maand december en tijd dus om mijn kaartje te plaatsen voor de challenge bij Creaine. Iedereen zal wel druk zijn met de kerstvoorbereidingen maar misschien kun je nog een gaatje vinden om aan onze challenge mee te doen. Het thema van deze challenge is om een kaart/creatie te maken met een mooie sketch en in niet traditionele kerstkleuren. Je hebt nog tijd tot 28 december om je kaart/creatie door ons te laten bewonderen.


Voor mijn kaartje heb ik gebruikt:

* Wit cardstock.
* DP Playful Winter Yvonne Creations.
* Bugaboo digi.
* Copic markers.
* Stansen PM 10051 WinterWonderland.
* Distress inkt.
* Pearls Art Talent.
* Bloemetjes,stukje kant.
* Letters stans MD.


Gezellig dat je even langs kwam,
het is reuze fijn om een reactie 
te mogen lezen.


6 opmerkingen:

  1. Prachtig Bea, heel mooi winters papier en het stempeltje is ook weer zo'n schatje wat je een prachtig kleurtje hebt gegeven!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart heb je gemaakt n.a.v. de challenge bij Creaine! Bedankt voor je deelname! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een prachtige kaart gemaakt Bea,
    lief afdrukje, mooi papier en de sketch mooi uitgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart, mooi dat kleurverloop en een leuke digi. Ik heb al een aantal mooie kaarten van je gemist zag ik. Wat ziet je borduurwerk er toch altijd strak uit.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kerstkaartje bea, wat een prachtig ingekleurde digi erop...SCHITTEREND...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen