donderdag 8 september 2011

Turtle kaart.......



Het weer werkt niet echt mee, dus kan ik lekker zitten freubelen. Nog maar weer eens een kaart gemaakt voor de challenge van  Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog. Als voorbeeld werd een sketch gegeven. De kaart is van zalmkleurig linnen structuur. Het dessin komt uit een potpourri boekje van Boekvoordeel. Verder heb ik voor de kaart verschillende creatables gebruikt van o.a. Marianne Design en Nellie Snellen. Ook heb ik met mijn Slice Elite weer de bloemen gemaakt. Op de kaart heb ik Herbert the Turtle(birthday Cupcake)ingekleurd met mijn Bruynzeelpotloden. Verder er nog pareltjes en een randje op verwerkt en dan ziet deze kaart er zo uit.....




Ben weer benieuwd naar jullie reacties, ik kijk er naar uit.










10 opmerkingen:

  1. hij is super leuk bea.
    prachtig kaartje en een hele leuke digi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,

    leuk dat je langs kwam op mijn blog en volger bent geworden! Ben ook eens bij jou komen buurten en je maakt mooie kaarten. ben dan ook volger geworden!
    tot blogs
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, ik vind hem er heel leuk uit zien.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleurencombinatie en door zijn groene lijfje valt Herbert lekker op. Een erg gezellig kaarje zo!

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke, vrolijke en gezellige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met KD NL.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    een erg leuke kaart met grappige afbeelding en vrolijk fris papier
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke en vrolijke kaart en wat een super schattige digi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dit is een vrolijk kaartje geworden! Leuk papier heb je gebruikt!
    Leuk dat je meedoet met deze uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Bea, heerlijke kleurtjes.
    Leuk dat je mee doet aan de challenge bij Karen's Doodles NL.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijk vrolijk kaartje is dit!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Karen's Doodles NL en heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen