donderdag 15 september 2011

Kerstdierenkaart

Hallo bloggers en volgers, ik heb maar weer eens een kerstkaart gemaakt. Voor de 38e challenge van Marianne Design mochten we een kaart/creatie maken met een 3D plaatje of stempel van dieren erop. Voor de kaart heb ik crêmekleurig cardstock genomen met kerstdessin papier van de Action. Sommige hoekjes heb ik gerond. Het voorbeeld van de kaart komt uit de laatste HJ en ik heb er mijn eigen draai aan gegeven. Met een spelbinder Labels Twenty een motief uit gestanst en deze half op de voorkant geplakt. Daarop met een kleinere spelbinder een zelfde motief gehaald en hierop een 3D plaatje (knipvel MB 0102)geplakt. Met mijn Slice uit glimmend papier  nog enkele bloemen gemaakt met daarop een klein bloemetje waar ik met enkele witte kraaltjes het hartje heb gemaakt. Op de andere flap heb ik nog een strikje met daaraan een draad met rijstekorrels en rode kraaltjes gefreubeld en waar ik een charm aan bevestigd heb. Als de flapjes open staan zie je nog een spelbinder met daarop een 3D plaatje(MB 0105) van MD.  Hier en daar nog enkele pareltjes en dan ziet deze kaart er zo uit.....

                                               De buitenkant

                         De binnenkant

Bedankt voor het kijken op mijn blog, laat gerust een reactie achter want ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart zowel de buiten als de binnenkant.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi bea
    erg mooie kaart en erg leuk met die besjes en bedel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat en prachtig kerstkaartje bea.
    hele mooie 3d en bedel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart Bea. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Marianne Design.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Bea en ik ben geljik volger geworden.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen