zaterdag 13 augustus 2011

Een zomer challenge kaart.


Voor het blog van Scrapdelight zomer challenge mochten we een kaart maken naar een afbeelding van een inspiratie foto. Deze afbeelding moest je ook op je blog plaatsen. het voorbeeld van de kaart die ik gemaakt heb komt uit de hobbykaart. Alleen heb ik het op mijn eigen manier gemaakt. Het papier is rood cardstock en het dessinpapier binnenin de kaart is van Kruidvat en het streepjesdessin is van Stella and Rose. Aan de schuine kant heb een licht groen kantje gemaakt. Op de voorkant zit een spelbinder met hierop een Karin Doodles stempel die ik voor het eerst ingekleurd heb met aqua markers. Binnenin de kaart zit nog een creatable met een rondje van dessinpapier van Stella and Rose, met daar weer op een stempel. De randjes heb ik gemaakt met een pons van Boekvoordeel. De kaart wordt afgesloten met een strikje. Met nog enkele versierinkjes zoals blaadjes, bloemetjes en wat gekleurde parels gemaakt met de perlenpen is dit de kaart geworden......









                                                       

                          Ben benieuwd naar jou reactie,
                          vind het leuk om ze te lezen.

3 opmerkingen:

  1. wat een leuk en mooi geheel bea, prachtig gemaakt.
    hele leuke digi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea, leuke kaart met een prachtig ingekleurde afdrukje erop.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden :) met een zomerse uitstraling!!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen