maandag 8 augustus 2011

Een bingokaart.

Vandaag laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb voor de challenge van Dutch Magnolia Lovers. Deze keer is het een bingo challenge. Uit de 9 vakjes waar je uit mocht kiezen heb ik het linker rijtje gekozen, van boven naar beneden. De kaart zelf heeft een crême linnen structuur en het dessinpapier is van Jack and Jill. Daar weer op heb ik met behulp van een doily(101) uit glitterpapier dit motief gehaald. Daar op een creatable van Nellie Snelllen waar ik met crême garen een randje aan gehaakt en nog versierd heb met pailletjes met een kraaltje erin. Op de cretable een bankje waar ik Edwin opgezet heb die is ingekleurd met mijn Bruynzeelpotloden. Verder  heb ik als versiering er nog enkele bloemen, wat straszsteentjes en een klein labeltje op gedaan. Het was weer leuk om met deze bingo challenge bezig te zijn en daarom ziet mijn kaart er zo uit.......
                          

Ik heb gekozen voor glitter, blauw, crême.





Ik ben weer erg nieuwsgierig wat je van deze kaart vind en hoop veel reacties te krijgen, ik zal ze graag lezen.








                                                         
                                                          

4 opmerkingen:

  1. super gaaf kaartje bea, heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg met dat gehaakte randje! Mooie kaart geworden.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi,
    Wat een leuk idee om een doily op glitterpapier uit te stansen!
    Je kaart is prachtig geworden.
    Superleuk dat je meedoet met onze DML-Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart !! Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen