zondag 31 juli 2011

Een streepjeskaart.


Omdat er veel volgers en bloggers op vakantie zijn is de challenge voor het blog van Karen Doodles een creatie te maken waarin alles mag maar wel met een KD stempel. Voor de challenge van Kartenallerlei werd een creatie gevraagd met streepjes en daarom heb ik voor deze 2 challenges de volgende kaart gemaakt. De creatie heb ik uit het nieuwste HJ gehaald. Als cardstock heb ik lichtgroen met linnen structuur gekozen met het streepjesdessin van Summer Bloom. Ook is er nog wat mica in verwerkt. Op de kaart een creatable van Nellie Snellen waaronder ik een groen lint heb gefreubeld. Op de creatable heb ik een stempel met hierop the kissing grandparents van KD ingekleurd. Er boven hangt een klein labeltje, afgewerkt met een bloem. Op de rechter smalle kant heb ik met een pons enkele bloemetjes geplakt met hierop een pareltje gemaakt met de perlenpen. In het midden van het pareltje heb ik nog een kraaltje gedrukt en op het mica nog een tekst geplaatst en dan ziet deze kaart er zo uit....



  Laat gerust een reactie achter, ik zal ze graag
  lezen.                               




7 opmerkingen:

  1. So sweet- thanks for joining us at Kartenallerlei
    hugs line

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje. Erg leuk hoe je dat lint onder de creatable hebt gemaakt.
    Groetjes Geertje
    GD Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je dat groene lint hebt verwerkt en gezellig die bloemetjesborder.

    Je mag bij ons alle stempels gebruiken maar alleen met een Karen's Doodles er op maak je kans om "Kaart van de Week" te worden en dus 3 digi's te winnen ;)

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea, je kaart is erg geslaagd voor beide challenges.
    Mooie kleuren heb je ervoor gebruikt.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Bea.
    Leuk dat je meegedaan hebt met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super leuke en mooie kaart bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A very cute card! Thanks for joining us at Kartenallerlei!
    Hugs Doris

    BeantwoordenVerwijderen