donderdag 7 juli 2011

Een blauw/groen tasje.

Enige maanden geleden heb ik van mijn dochter een ontwerp gekregen voor het maken van een tasje. Omdat ik toen nog niet met mijn blog begonnen was, heb ik het wel gemaakt en hing het nog steeds op de hobbykamer. Ik vond het wel leuk om het te laten zien en zet het nu alsnog op mijn blog. Het is gemaakt in de kleuren blauw/groen en een beetje geel.Het papier komt bij het Kruidvat weg. Verder heb ik lint, bloemetjes, straszsteentjes en er een labeltje op bevestigd. Binnenin in het tasje heb ik nog een creatabel en een bloem en een felicitatielabel gemaakt. En zo ziet het tasje er dus uit.....



     Zou het op prijs stellen jou reactie op dit tasje te zien, il lees ze graag.


4 opmerkingen:

  1. wow bea wat een leuk model, je tas is prachtig.
    heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn deze tasjes he. Ik heb em ook ooit gemaakt en wat denk je? Bijna de zelfde kleuren gebruikt... Komt in elk geval uit de zelfde collectie design papier. Ik vind em erg goed geslaagd!

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very great project but not a card and by Kartenallerlei we wish only cards for our challenges
    lg Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bea,
    schön das du dabei bist.
    Ein sehr schön gestaltetes Kärtchen, klasse!
    Danke fürs Mitmachen bei Kartenallerlei.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen