zondag 14 juni 2026

KAART MET GNOOM VOOR.....

 



Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers aan mijn blog. Het is tijd dat mijn kaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches geplaatst word. Heb hiervoor wit cardstock en DP Magnolia INK(al een oudje). De randen beinkt met distressoxyde worn lipstick. Het digistempeltje van één van onze sponsoren Polka Doodles is in gekleurd met de Derwent Chromaflow kleurpotloden. Dit kaartje nog afgewerkt met een figuurschaartje en wat groene rhinestones.


Dit kaartje doet mee bij:

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen, doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


4 opmerkingen:

  1. Je maakte een mooie kaart met de leuke sketch, de digi heel mooi ingekleurd.
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, de digi is mooi ingekleurd en je hebt er bijpassend papier bij gevonden. Dank je wel dat je meedoet bij Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi lief kaartje Bea.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen