zaterdag 30 mei 2026

MANNENKAART VOOR.....

 



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op dit blog. Heb al een tijdje deze mannenkaart klaar voor iemand die binnenkort jarig is. Heb hiervoor groen cardstock genomen en DP van The November Man Friends van Craft O'Clock. Randen beinkt met distressinkt vintage photo. De plaatjes komen ook uit DP TNMF. Deze kaart afgemaakt met stans gefeliciteerd, hoekpons Vaessen en een gaatjesmaker.


Deze mannenkaart doet mee bij:

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om een berichtje te mogen lezen.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Bea,
    Helaas is jouw kaart helemaal niet in mijn leeslijst verschenen. Mooie mannenkaart heb je gemaakt, leuk model met de labels
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave en prachtige mannenkaart Bea......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea

    Wat een prachtige kaart!
    Wat ontzettend leuk dat je hebt meegedaan aan onze Mannenkaart Challenge.

    Ik heb ons blogadres iets moeten aanpassen, omdat inlinkz anders niet werkzaam zou worden.
    Hieronder ons nieuw adres:
    https://kaartjes-inspiratie-challengesblog.blogspot.com/

    Creatieve groetjes, Kim van KIC

    BeantwoordenVerwijderen