woensdag 16 oktober 2024

KAART IN PAARSE KLEURTJES...



Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers op mijn blog. Bij # Mutsencluppie hadden ze weer een leuke voorbeeld kaart met een patroon van DDBD. Die zij gebruikten had ik niet, maar wel deze (470.713.210) waarvan ik het middengedeelte gebruikt heb. Heb op paars/lila cardstock DP gebruikt van The Garden of Love van Scrapboys(03/01). Voor de randjes heb ik distressinkt shaded love genomen. Daar komen ook de plaatjes van. De gaatjes pons heeft no 663150. Deze kaart afgewerkt met een stukje raffia en wat organza lint.


Deze kaart doet mee bij:


Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze fijn om je berichtje te mogen lezen.

1 opmerking:

  1. Prachtige uitgebreide kaart. Past allemaal mooi bij elkaar. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen