woensdag 11 september 2024

VOUWKAART MET LABELS......



Hallo allemaal, vandaag mag ik mijn kaart/creatie laten zien, welke ik als gastdesigner voor de challenge bij Starstampz mocht maken.  Met deze gekregen digi dus de deze creatie gemaakt. Het voorbeeld voor deze creatie vond ik bij #Mutsencluppie(8-7-2024), een leuke club die prachtige voorbeelden laat zien. Op craft cardstock DP geplakt van Blue Bloc created by Danielle geplakt. De randjes bewerkt met distresinkt mermaid lagoon. Het digistempeltje ingekleurd met de Derwent Proclours kleurpotloden. Verder nog stansen Vaessen, figuurschaartje, raffia, 3 splitpennetjes en stempel vlieger Sunny days (MD) gebruikt. 


Deze creatie doet mee bij:




Gezellig dat je even een kijkje nam op dit blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een apart en speciaal model is dit, heel mooi gemaakt en de digi mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie gave kaart Bea....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met leuke, mooi ingekleurde digi. En een heel leuk kaartmodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable! Love the fun fold. Thanks for sharing at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Bea, mooi model en hele mooie kleuren. Leuk met die labels die eruit steken en het afdrukje heb je heel mooi ingekleurd. Ik vind het een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname bij Kleuren met Potloden.
    Lieve groetjes Miranda dt KMP

    BeantwoordenVerwijderen