zondag 21 juli 2024

HERINNERINGSKAART JULI CHALLENGE BIJ.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Vandaag plaats ik deze herinneringskaart die ik in elkaar gefreubeld heb voor de challenge bij Cheerful Sketches. Hiervoor nam ik wit cardstock en DP Little Street Café van Maja Design(oudje). De randjes beinkt met distressinkt wild honey.Het digistempeltje is van Odynetika  en heet Miss Lily. Dit stempeltje ingekleurd met de kleurpotloden van Derwent Procolour. Dit kaartje afgewerkt met witte streepjes en enkele bloemetjes met een pareltje.


Dit kaartje doet mee bij:

Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het is heel erg fijn om een berichtje te mogen lezen.



6 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart Bea, mooie kleurencombinatie heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd en een superleuke kaart er mee gemaakt, leuk met de streepjes en de bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful stamp and great coloring! This little lady is really so cute. I admire your background. The stripes look really pretty and the white lines with the flowers in between are a real eye-catcher.
    Thank you for taking part in the current Everybody Art Challenge.
    Hugs, Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So lovely! I love the colors that you choose...just perfect! Thank you so much for sharing this with us at The Creative Crafters
    ~Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alexander Juan30-07-2024, 05:14

    Is er hier iemand op zoek naar een lening?
    Dhr. Pedro en zijn werkende leenbedrijf hebben mij een lening van 400.000 euro geleend nadat ik een financiële situatie in mijn leven heb meegemaakt. Dhr. Pedro werkt samen met een gerenommeerd leenbedrijf dat leningen verstrekt tegen het zeer lage tarief van 2% van elk soort lening dat u wilt aanvragen, zolang u eerlijk en betrouwbaar bent.
    Iedereen die op zoek is naar een lening kan contact opnemen met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com WhatsApp: +393510140339

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful interpretation of the sketch and amazing coloring of the cute image - Thank you for joining us on All Dressed Up Digital Challenge - Pam DT

    BeantwoordenVerwijderen