donderdag 1 februari 2024

GASTDESIGNERKAART VOOR....



Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers aan mijn blog. Onlangs ben ik bij The Crafting Challenge gekozen als gastdesigner en mocht een kaart/creatie maken voor de challenge van februari. Naar een  voorbeeld van een live uitzending bij #Mutsencluppie (#25) heb ik deze creatie gemaakt. Hiervoor gebruikte zacht geel cardstock en DP Vintage colors Romance van Craft Sensations(oudje). De randjes beinkt met distressinkt wild honey. Met het ontvangen digistempeltje(Thumbnail cherry blossom geisha) welke ingekleurd is met de Windsor Newton brushmarkers heb ik deze kaart/creatie gemaakt. Deze felicitatiekaart/creatie verder afgewerkt met label stans, 2 magneetjes, ovale stans(SL), glitter, parels en stempeltjes van bloemetjes.


Deze kaart/creatie doet mee bij:


Bedankt dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


5 opmerkingen:

  1. Mooie GD kaart heb je gemaakt met deze leuke digi en wat maakte je een gave binnenkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt Bea......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie creatie is dit! Prachtig gemaakt. Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Leuk dat je meedoet bij Penny's Paper-Crafty Challenge. Groetjes Sylvia DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fabulous layout you have created for your card. Thanks so much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge

    BeantwoordenVerwijderen