maandag 2 oktober 2023

VERJAARDAGSCREATIE VOOR....



Hallo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. De creatie welke ik nu laat zien had ik al een poosje klaarliggen en heb ik vandaag verstuurd naar een jarige buurvrouw. Heb deze gemaakt n.a.v een extra live uitzending bij #Mutsencluppie(24-7). Nam hiervoor groen cardstock en DP van Joy. De randjes bewerkt met distressinkt moved lawn. Het stempeltje is van Aurora Wings en ingekleurd met copic markers. Er nog een verjaardagstekst en versiering op aan gebracht van een stickervel.


Deze creatie doet mee bij:


Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog, vind het leuk om je berichtje te mogen lezen.



4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in mooie kleuren en wat een leuk digi heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, het dp past heel mooi bij de kleuren van de stempel die je prachtig hebt ingekleurd. Leuk model is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een hele mooie kaart en gaaf model Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cutie!!! Love your coloring and that image is adorable. Great card design and really like your choice of papers. Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
    Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen