donderdag 21 september 2023

HERINNERINGSKAART CHALLENGE 124......



Hallo blogsters/bloggers en kijkers van mijn blog. Vandaag plaats ik mijn herinneringskaart voor de challenge bij Cheerful Sketches. Voor één van onze sponsoren Mirtillamente heb ik met het digistempeltje Autumn Dragon Fall deze kaart gemaakt. Op geel cardstock heb ik DP geplakt van Falling Leaves. De randjes beinkt met distressinkt vintage photo. Het stempeltje is ingekleurd met de Déco Time markers. Kaartje afgewerkt met enkele herfstblaadjes en eikeltjes.

Deze kaart doet mee bij:
Bedankt voor het langskomen, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.
                                                                                    

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart,met grappige diggi.
    Sketch komt mooi uit met het herfstige papier. Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tijd en moeite die je in deze blog hebt gestoken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The card is beautiful. I like the different papers so much.
    Thank you for your entry at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a stunning autumnal card! Such a cute kitty too.

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen