donderdag 9 maart 2023

FELICITATIEKAART VOOR.....



Hallo freubelaarsters/freubelars en bezoekers op mijn blog. Vandaag wil ik een creatie laten zien welke ik gemaakt heb voor het 50 jarig jubileum van mijn vroegere werk in de zorg en waar ik nu nog wekelijks kom als vrijwilligster. Mijn creatie gemaakt naar voorbeeld live #33 bij Mutsencluppie. Heb hier kraft en DP Celebration Scrapbooking Stamperia gebruikt. Alles bewerkt met distressinkt cracked pistache. Deze creatie verder afgewerkt met bloemetjes, blaadjes, strengetje parels, stukje bloemenloint, cijfers bewerkt met glitterpapier en een tekststempel van Joy.

Deze creatie doet mee bij:



Leuk dat je even langs kwam, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Bea en mooi papier gebruikt

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooi papier gebruikt voor deze prachtige kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen