zaterdag 21 januari 2023

EEN KNUFFEL IN.....



Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Het is al weer tijd om mijn herinneringskaart voor de challenge bij Cheerful Sketches te plaatsen. Met een leuk stempeltje van één van onze sponsoren heb ik deze kaart gemaakt. Hiervoor heb ik zacht geel cardstock en DP Sundrifter Studio Calico collection gebruikt(oudje). De randjes geinkt met distressinkt fossilized amber. Het stempelt is ingekleurd met NUVO alcohol markers. Bloemetjes komen uit mijn voorraaddoos. Nog enkele zelfklevende diamantjes en een tekst van Joy Crafts (Noor Design 6410/0526).


Deze kaart doet mee bij:

Bedankt voor het langskomen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

 

3 opmerkingen:

  1. wat een mooie lieve kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie reminder heb je gemaakt met een schattige digi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ทดลองเล่นค่าย pg เว็บไซต์สล็อตที่อัพเดทเกมใหม่มาแรงก่อนคนใดกัน ทดสอบเล่นสล็อตเว็บไซต์ตรง พวกเราพรีเซนเทชั่นแพลตฟอร์ม พีจีสล็อต ที่มีความสดใหม่มาแรงเกมได้รับความนิยม

    BeantwoordenVerwijderen