woensdag 14 december 2022

KERSTKAART VOOR....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Voor de laatste challenges van december bij Cheerful Sketches heb ik deze kerstkaart gemaakt. We hebben weer een leuke sketch die je eventueel ook een kwartslag draaien kunt. Met een digistempeltje van één van onze sponsoren Leannsworld101 ben ik aan de gang gegaan. Hiervoor heb ik wit bazzill cardstock en DP Craft Emotions gebruikt. De randjes afgewerkt met distressinkt forest moss. Het digistempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. De tekst heb ik met stansen van Carlijn uit zilverpapier gestanst. Deze kerstkaart afgemaakt met stickles, 1 halve parel, stickervel zilverkleurig en een ovale stans van Déco Time. 

                                              Bea LeAnn - billy

Bedankt voor het langskomen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



9 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leukerd en heel mooi gekleurd.
    Deze kleuren combinatie is 1 van mijn favoriete.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt en de digi is ook erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en mooi digi plaatje , mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. สล็อต ออนไลน์ ก็เป็นอีกเกมหนึ่งได้ได้รับความนิยมไม่แพ้กันกับคาสิโนออนไลน์ pgได้รวมเกมสนุกๆทั้งหมดมาไว้ให้ท่าน เกมที่แตกไว ได้เงินจริงทั้งภาพและเสียงที่ตื่นเต้นเมื่อท่านได้ลองเล่น

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pg slot เว็บใหม่ ในขณะนี้ขอชี้แนะเลยว่าการที่คุณเลือกใช้เกม รวมเว็บไซต์ pg ของพวกเราในวันนี้จะสามารถทำให้ทุกคนส่งผลคุณประโยชน์ และจากนั้นก็ความสนุกสนานร่าเริง สุดมันส์

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely card, great take on the sketch and beautiful papers. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.
    Granne DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a delightful Christmas card, thank you for joining us at The Holly and Ivy challnge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Bea. Love your colouring.
    Thanks so much for joining us for our Lil Patch of Crafty Friends Challenge #195 sponsored by SheepSki Designs.
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen