vrijdag 11 november 2022

KERSTVOUWKAART VOOR.....



Hallo bloggers/blogsters en kijkers van mijn blog. Via een you tube flimpje bij Mutsencluppie (@Mutsencluppie) is dit mijn creatie geworden. Hiervoor heb ik kraft cardstock genomen en DP Almost Christmas van First Edition. De plaatjes zijn van Warm and Peaceful Christmas van CraftOclock(cc-c48-WP-10).Verder heb ik deze creatie nog afgewerkt met een kerstboomstans van Yvonne Creations, stans Noor design, snowpen, zelfklevende diamantjes en een rood strikje.

Deze creatie wil ik mee laten doen bij:

Bedankt dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.




6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en mooie kleuren gebruikt.
    Heel mooi model van je kaart.
    Fijn weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt in een heel mooi model,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is another fabulous creation, Bea! Thanks for joining in again at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Bea. Wat is er veel op te zien en wat een leuk model en plaatjes. Leuk dat je meedoet aan Challenge 21 bij Girlz Rebel Challenge.
    Groetjes en een fijn weekend, Antje
    DTGRC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amazing fun folds and the card looks even great in the back. TFS and for joining us at the Winter Wonderland Challenge - "Robin Redbreast". Best luck

    BeantwoordenVerwijderen