vrijdag 14 oktober 2022

HERINNERINGSKAART BIJ.....



Hallo blogsters/bloggers en kijkers van mijn blog. Het is tijd om mijn herinneringskaartje als DTer bij Cheerful Sketches te plaatsen. Hiervoor mocht ik met een bestie stempeltje van onze sponsor dit kaartje maken. Heb op Pion design pallette cardstock DP Winter Rose First Edition geplakt. De randjes met distressinkt forest moss bewerkt. Het digistempeltje ingekleurd met Derwent procolour kleurpotloden. Dit kaartje afgewerkt met groene parels en rode diamond painting steentjes.Nog geen tekst er op gezet, komt later bij verzenden.

                                          Bea - Bestie

Dit kaartje doet mee bij:

Bedankt voor het langskomen, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


9 opmerkingen:

  1. Hele mooie uitwerking van de schets !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakte een mooie kaart met de leuke sketch,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke digi's zijn dit hè, met dit schattige meisje.
    Mooi kaartje en handig dat je nog geen tekst erop heb gezet m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk onze sketch met het streepjespapier ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dankjewel voor jouw deelname bij de My Besties Dutch Girls ! Groetjes, Gina

      Verwijderen
  5. nice card
    Thank you for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    DT my besties aussie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik deel deze getuigenis met partners die het moeilijk hebben in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde sterk te zijn alleen voor mijn kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelde niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en kwam een ​​website tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, een spreukgebruiker, je kan helpen geliefden terug te krijgen. Ik nam contact met haar op en ze zei een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Dus we kwamen bij elkaar en er was zoveel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige oplossingsassistent
    1) win je ex-vriendje terug
    2) Breng man en vrouw samen
    3) stop met het herhalen van nachtmerries
    4) Kruidengenezing voor HIV en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) geluksbrenger
    7) Obsessies doorbreken
    8) Bevallings- en zwangerschapsproblemen Neem contact met ons op via EMAIL:drediomo77@gmail.com U kunt ook Whatsapp +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Bea, dankjewel voor je deelname bij My Besties Dutch Girls Designs.
    Groetjes
    Margo DT

    BeantwoordenVerwijderen