donderdag 1 september 2022

LOTUS MOON....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Er is weer een nieuwe maand begonnen dus ook weer een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches. Eén van onze sponsoren is Colour of Love en met een leuk digistempeltje van hen heb ik deze kaart gemaakt. Hiervoor nam ik wit cardstock en DP van My Botanic Garden(SL PPMBG20). Zoals zo vaak heb ik de randjes bewerkt met distressinkt forest moss en een paperdistresser. Het digistempeltje is ingekleurd met de copic markers. Op de ronde stans streepjes gezet met een rode stift. Deze kaart afgewerkt met diamondpainting steentjes.


Bea - Colour of love--Lotus Moon

Deze kaart doet mee bij:
Bedankt voor het langs komen, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


3 opmerkingen:

  1. wat een mooi lief kaartje Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met de sketch een supermooie kaart gemaakt, leuke digi en heel mooi papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Thanks for playing along with us at World Wide Open Design Team Challenge. Deanna DT

    BeantwoordenVerwijderen