vrijdag 1 april 2022

VROLIJK PASEN....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Er is weer een nieuwe maand begonnen dus ook weer een challenge bij Friendship Challenges. Het thema van deze maand is die Natur wird grün/ het word weer groen in de natuur.  Met een stencil van DDBD(470.713.769) heb ik deze kaart gemaakt. Voor mijn bijdrage aan de challenge heb ik bazzill white cardstock en DP Roses en Polka dots(6001/0601) gebruikt. De randjes bewerkt met distressinkt moved lawn. Het plaatje is van Syta van Gelderen. Deze paaskaart afgewerkt met stukjes kant en kleine labeltjes(voorkant), bloemen, blaadjes, enkele parels en een gelly roll pen bright white. De tekst Vrolijk Pasen op internet gevonden.


Deze paaskaart doet mee bij:

Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



6 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie !!!
    Mooie tinten bij elkaar !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart in een leuk model en een prachtig plaatje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and great fold. I love the stitching around the different parts. I also like the flowers on both sides of the card.
    Thank you for participating in the EAC Challenge.
    Hug Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart Bea. Groetjes, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen.
    Vandaag heb ik tijd gemaakt om volger te worden van het team van Cheerful Sketches.
    Bij deze dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is so lovely. Thanks for joining Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen