woensdag 16 februari 2022

SURPRISEBOX VOOR.....



Hallo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Onlangs was onze jongste dochter jarig en voor haar heb ik dit deze surprisebox gemaakt. Hiervoor gebruikte ik wit cardstock en DP uit voorraad. De randjes bewerkt met dietressinkt forest moss. Het potje waar nutella in zat, kreeg ik in mijn kerspakket waar alle in zat voor een kerstontbijt. Het potje heb ik bewerkt met gesso en touw en heb er een bloemenboeket in gemaakt. De versieringen aan de buitenkant van de surprisebox zijn van Studio Light, shabby chic chipboard. Deze surprisebox afgewerkt met wat kant, diamondpainting steentjes, een labeltje en een felicitatie tekst.




  • Deze surprisebox doet mee bij:
 
 Wat gezellig dat je een kijkje nam op mijn blog, het doet me altijd reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.
 

6 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk Bea !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH WOW! This is absolutely AWESOME & BEAUTIFUL Bea! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    P.S. If I hadn’t already mentioned it, just wanted to let you know that we have another new challenge blog. This time it’s all about using your EMBOSSING FOLDERS. I hope you’ll come check us out and play along at CAN YOU HANDLE THE PRESSURE. Hope to see you there!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige surprise box heb je gemaakt, leuk het potje met bloemen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW .. Gorgeous card .. love all the details
    Thank you for joining us at LeAnn's World 101 Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card as always. Thank you for joining us at LeAnns World 101.

    ~Priya~
    https://simpleartcraft-tips.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous project Bea. Thank you for sharing with us over here at The Creative Crafters Challenge and best of luck with your entry.
    Wendy DT Member for https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen