woensdag 1 september 2021

VOOR EEN JARIGE......



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Er is al weer een nieuwe maand begonnen en dus gaat er ook weer een nieuwe challenge van start bij Cheerful Sketches. Voor mijn bijdrgae heb ik paars cardstock en DP cArt-Us paper-pad-party genomen. Het stempeltje is van Dr Digi, één van onze sponsoren, deze heb ik ingekleurd met mijn copic markers. De randjes zijn bewerkt met distressinkt shaded lilac. Deze kaart afgewerkt met een stans van MD, NUVO crystal drops gloss sweet lilac, een tekststempeltje van Craft Emotions en kant/lint.

Deze kaart doet mee bij:

Wat fijn dat je even een kijkje nam op mijn  blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



5 opmerkingen:

  1. wat een hele leuke kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Bea, leuk kant heb je gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat de clown op het kinderfeestje wel wat vrolijker gaat kijken haha maar misschien hoort dat bij de act....
    Leuke kaart voor onze cahllenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kinderkaart
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen