dinsdag 3 november 2020

GEZELLIGE KERSTDAGEN......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Ook bij Friendship Challenges is er weer een nieuwe challenge begonnen. Het thema is hier alles mag. Voor deze challenge van november heb ik een kerstkaart in elkaar gefreubeld met een oude sketch van de Sketchy challenges. Hiervoor heb ik craft cardstock en DP Holly Jolly van Noor Design(6011/0571) genomen. De randen bewerkt met distresser en distressinkt vintage photo. Het 3D plaatje komt uit een kerstkaartboek en heb ik met Sintex Quilosa lak gelakt. Deze kerstkaart met verschillende stansen en diamond painting steentjes afgewerkt. De tekst is een stempeltje van MD. 

Deze kerstkaart wil ik mee laten doen bij:

** Lovetoscrapchallenge ** Thecorrosivechallengeblogchallenge ** Craftyhazelnutschristmaschallenge ** Girlzcreativecraftchallenge ** Digidoodlesstudioblpgchallenge ** Unicornchallenge

Wat leuk dat je even langs kwam, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

 

7 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje mooie kleuren gebruikt en een lief plaatje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Digi Doodles Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a pretty card. Thanks for playing along with us at Crafty Hazelnuts Christmas.

    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de november challenge. Groetjes Helma DT.Member Girlz Creative Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty card; I really like the colors!!

    Thank you for joining us at Love to Scrap; hope to see you again next month!
    ~Michele, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and thanks for sharing at DDS

    BeantwoordenVerwijderen