vrijdag 12 juni 2020

Sketch van Sketchy Challenges....


Hallo blogvriendinnen.vrienden en bezoekers van mijn blog. Vandaag plaats ik een kaart welke ik gemaakt heb met de sketc die gevraagd werd bij de challenge van #164 The Sketchy Challenges. Op wit cardstock heb ik DP gebruikt wat ik al heel lang heb eb niet meer weet van wlk merk. Het plaatje wat ik gebruikt heb is een snoesje van MD(3DHM0054). De randjes zijn geinkt met distressinkt shaded lilac. De stansen van Joy, de steentjes zijn van diamond painting. Verder dit kaartje afgewerkt met stans van een wolkje, bloemetjes van lila foam, een grearandje en een tekstje van een clear stamp van Joy. 



Dit sketchkaartje doet mee bij:
** Thesketcychallenges
** Creativecraftcottagechallenge

Wat lief dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze vel plezier om je berichtje te mogen lezen.


7 opmerkingen:

  1. Pretty card patterned paper combo. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een superleuke kaart, met het mooie papier en lief met het Snoesje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a gorgeous card!

    Thank you for sharing this with us at crafty Friends challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello… Thanks for entering your lovely card into our ‘Anything Goes’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for entering your lovely card at Crafty Friends. Hugs Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful card! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen