woensdag 4 december 2019

KERSTPORTRET.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik een kaartje die ik gemaakt heb voor de challenge bij 52weekstochristmas. Thema is een dier op je kaart. Op wit carstock heb ik groen cardstock geplakt en hierop weer DP Christmas treats (P13-CHT-09). Onlangs won ik dit schilderijtje en hierin heb ik wat verhoogd, een plaatje die ik in een kerstboek vond, in geplakt. De randjes zijn weer geinkt met distressinkt moved lawn. De stansjes zijn van Joy en MD. De tekst komt van een stickervel evenals de sterretjes en de rand.

Dit kerstkaartje doet ook nog mee bij:
** Anmacreatief FBchallenge
** Craftyfriendschallenge
** EveryBodyArtchallenge


Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaart Bea, heel leuk met het schilderijtje en heel leuk papier
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooierd. prachtig dat schilderijtje. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging DIER op je kaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeel mooi je kerstkaartje Bea... leuk samengesteld en weer prachtig afgewerkt...

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze Challenge!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Fijne Sinterklaasavond!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel Bea voor het meedoen met deze leuke kaart !!
    Een fijn weekend en tot de volgende challenge, grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi, sfeervol kaartje
    fijn dat je er deze maand bij bent,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Bea… Your card is lovely… Thanks for sharing it with us at Crafty Friends. Hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader]

    BeantwoordenVerwijderen