vrijdag 1 november 2019

KERSTSOK.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Friendship Challenges. Het thema is Adventszeit/Nikolaus. Het DDBDstencil(470.713.681) heb ik op wit cardstock gelegd, omgetekend en uitgeknipt. Daarna de andere delen op DP wat ik gekregen heb getekend en uitgeknipt. De randjes bewerkt met distresinkt vintage photo. De stansen zijn van Precious Marieke, Yvonne creations en Amy Design. Deze kerstsok afgewerkt met stickervel, wattebolletjes, stickles en 1 NUVO crystal drops wedgewood blue.



Deze kerstsok doet mee bij:
** Craftyhazelnutschristmaschallenge
** Creatvesketchygirlschallenge
** Craftyhazelnutspatternedpaperchallenge

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.




4 opmerkingen: