maandag 19 augustus 2019

FELICITATIEKAART IN LILA......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Hier mijn 2e bijdrage als gastdsigner voor de challenge bij 4seasonsswapchallenge. Dit keer een felicitatatie kaart in paars/lila. Op wit cardstock heb ik DP gebriukt van La Vie est Belle lavender(had hier nog steeds iets van liggen). De randjes met distresser en distressinkt shaded lilac bewerkt. Het plaatje hoort ook bij dit papierbloc(Joy Crafts). Het lila strikje is gemaakt met de strikjesmaker. De stans is van MD en de tekststansen van Craft Emotions. Deze kaart afgewerkt met enkel bloemetjes en NUVO crystal drops gloss sweet lilac.


Deze kaart doet mee bij:

Wat leuk dat je nog even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je reactie te mogen lezen.



1 opmerking:

  1. Ook jij hebt een mooie kaart gemaakt met het leuke plaatje en papier
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen