maandag 24 juni 2019

PLUK DE DAG......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Heb ondanks de warmte nog een kaart in elkaar gefreubeld. Met behulp van het stencil(470.713.169) voor de facebookchallenge bij DDBD heb ik deze kaart gemaakt. Hiervoor heb ik paars, lila en wit cardsock gebruikt Het DP is van NEVA021 purple hearts. Het plaatje is een snoesje(MD) handgekleurd door Nicole Verkooyen(3HM0054). Stansen zijn van Joy en Crealies. Verder nog een gaatjesmaker, Nuvo crystal drops, kant en klare bloemetjes, paars organza lint, distress inkt, stickles op blaadjes, figuurschaartje en gesso voor deze kaart gebruikt.


Deze kaart doet mee bij:

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



7 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart mooie kleuren bij elkaar en het plaatje prachtig ingekleurd.Pluk de dag, ja dat doe je met dit weer , gewoon genieten.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Bea, leuk model en plaatje, het lintje maakt het extra mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En daar ben ik nog een keer! Je hebt flink je best gedaan :)
    Ik denk dat ik dit ook gelijk de leukste inzending bij Craft Rocket vind. Nogmaals dank voor je deelname!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de kleurenbingo bij 4 Season Challenge blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, leuk model!
    Bedankt voor het meespelen aan onze bingo op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful creation Bea! Thank you for sharing with us over at LeAnn's World 101. We love to see you join in each month.
    ~ Sherry DT/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen