zondag 21 april 2019

VROLIJK PASEN.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag op 1e paasdag is het weer tijd om een herinneringskaartje te plaatsen voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches. We hebben weer een leuke sketch en je hebt nog een week de tijd om mee te kunnen doen. Zoals de titel al zegt wil ik iedereen fijne en zonnige paasdagen toewensen. Dit kaartje heb ik gemaakt met geel cardstock en DP welke ik op het internet gevonden en afgedrukt heb. Het digistempeltje heb ik ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Verder is dit kaartje  afgewerkt met een stans(Joy), figuurschaartje, distressinkt, twine, NUVO crystal drops en een kanten strikje. De tekst is uit groen glitterpapier gestanst. Het model van de kaart is een essential van Studio Light.


Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

 

6 opmerkingen:

  1. Schattig Paaskaartje met de leuke digi en het mooie papier,
    fijne paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk Paaskaartje met deze leuke digi! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Bea, met deze mooie Digi!
    Fijne paasdagen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit paaskaartje Bea...leuk modelletje ook...
    groetjes en een fijne 2e paasdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke paaskaart!
    Fijne dag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen