donderdag 14 februari 2019

NOG EEN WINTERKAARTJE....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Het is al weer half februari en dus tijd om mijn kaart te laten zien. Met een digi van 1 van onze sponsoren, TPS, heb ik deze kaart gemaakt als DTer bij Cheerful Sketches. Op zacht blauw cardstock heb ik DP van TPS(digistempel) geplakt, dit heb ik enkele keren op wit cardstock afgedrukt. Het stempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers en copics. Het kaartje afgewerkt met distresser, distressinkt tumbled glass, sneeuwsterren MD en NUVO crystal drops navy blue.


Dit kaartje doet mee bij:
** Craftingwithfriendschallenge
** Craftyfriendschallenge
** Ally'sAngels challenge
** LeAnn;sWorld101challenge
** ThePaperShelterchallenge

Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

10 opmerkingen:

  1. Leuke winterse kaart Bea, wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt een schitterende kaart en een heel mooi plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just beautiful Bea, love the pretty layout. Thank you for playing along with our Challenge at The Paper Shelter. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely winter card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is amazing, such gorgeous detail with all those pretty die cuts and I love your layout. Thanks so much for playing at The Paper Shelter Challenge Number and/or Letters theme this week. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great card - thanks for sharing it with us at the Crafty Friends Challenge and we hope to see you again for our next challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty!! Thanks so much for participating in our LEANN’S WORLD 101 challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen