vrijdag 27 april 2018

SKETCHCHALLENGE BIJ......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag laat ik een kaartje zien  die ik nog gemaakt heb voor de sketchchallenge bij Anreda.  Vond het wel leuk om deze eens te maken. Op blauw cardstock heb ik DP geplakt van Seashore NoorDesign(6011/0517). De randjes bewerkt met distresser en distres inkt old paper. Het plaatje is van een Joy vel Swimming. Het kaartje afgewerkt met 2 charms en 2 strikjes.


Dit kaartje doet dus mee bij:
 ** Anreda challenge

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen. 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd is dit. Mooi gebruik gemaakt van de schets en prachtige papiertjes heb je gebruikt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de lastige sketch. Ik vind de 2 bedels met strik er heel leuk bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden met hele mooi kleurtjes!
    Fijne dag
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen