zaterdag 14 oktober 2017

KAARTJE MET ANGIE....



Hallo freubelaaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Het is al weer bijna half oktober en dus tijd voor mij om mijn kaartje te plaatsen voor de challenge van oktober bij Cheerful Sketches.  Met de digi van één van onze sponsoren, Angie with the Candle,  heb ik dit kaartje gemaakt. Voor dit kaartje heb ik op wit cardstock DP Merry Christmas Rosa Dotje geplakt. Alle randjes zijn geinkt met distress inkt victorian velvet. De digi heb ik ingekleurd met Derwent Procolour kleurpotloden. De bloemenstans is van MD en bewerkt met glitter. Om de digi nog wat stickles en het kaartje nog met rhinestones  afgewerkt.  Dit kaartje doet nog mee bij de Christmaschallenge van WinterWonderland.


Wat gezellig dat je even een kjikje kwam nemen, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Bea,
    Leuke sketch en een hele mooie digi,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en lief kaartje met de schattige digi. Prachtige shadowbox heb je voor je dochter Elise gemaakt, echt een kunstwerkje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jou voorbeeldkaartje is heel leuk gemaakt Bea...en toevallig met hetzelfde stempeltje al die van mij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabby looking card, really sweet! THanks for joining us over at Winter Wonderland this week.
    Love n hugs
    MArie

    BeantwoordenVerwijderen