maandag 29 mei 2017

BINGOKAARTJE IN GEEL.......


Hallo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Afgelopen dagen niet veel bezig geweest met mijn hobby. Had een beetje last van de warmte en niet zoveel energie om er mee bezig te zijn. Vandaar dat ik mijn kaartje, die al een paar dagen klaar lag nu op mijn blog zet. Het is een bingokaartje welke ik gemaakt heb voor de facebookchallenge bij Hobbycompleet de Duif. Heb het bingorijtje geel/bloemen/lint gebruikt. Op geel cardstock heb ik een stukje designpapier geplakt dat ik al heel lang had liggen, volgens mij ooit bij het Kruidvat gekocht. Het stempeltje is van CC Designs en het Sunshine. Heb haar ingekleurd met brushmarkers. De stans komt bij Boekenvoordeel vandaan. Op dit bingokaartje heb ik op de 2 stroken bloemisten lint verwerkt, het strikje is van geel/oranje organza lint. Als afwerking er nog wat bloemetjes, blaadjes en pareltjes op verwerkt.


Deze bingokaart doet mee bij:
** CraftingwithFriends challenges
** Stempelsonnenchallenge
** Stempe-Magie challenge
** Disdigistampschallenges (bingo rijtje handcolored image/1or more die cuts/flowers.
 

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

14 opmerkingen:

  1. Bea deine Karte ist wunderschön gestaltet. Ein ganz zauberhaftes Motiv super Inszenierung gesetzt. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi zomers kaartje Bea,
    ik heb ook veel last van de warmte,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die warmte Bea, ik kan er zo niet tegen, rustig aandoen is het advies, maar de huishoudelijke beslommeringen laten niet op zich wachten.
    Je hebt een héél lief kaartje gemaakt in vroljke kleurtjes.
    Het afdrukje is zo leuk en mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Bea. Pretty designer paper. Thank you for playing along with our Challenge at Digi Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine tolle Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. Thank you for playing along with our challenge at Di's Digi Designs. We would love to see you again soon.
    Deborah A

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine wunderschöne Karte! Danke für deine Teilnahme bei Stempel-Magie!
    LG Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a lovely card. Thanks for participating at Stempel-Magie.
    Best wishes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card thanks for joining us at Crafting with friends. Louise DT x

    BeantwoordenVerwijderen