dinsdag 3 januari 2017

WINTERKAARTJE.....


 Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers op mijn blog. Gisteren is er ook weer een nieuwe challenge van start gegaan op het blog van Friendship Challenges. Challenge #13 heeft als thema Schneeflocken. Je kunt meedoen tot 4 februari 2017. Er is een leuke prijs te winnen. Voor mijn kaartje heb ik bruin cardstock en DP Jinglr all the Way van First Edition gebruikt. De digi is van Mo Manning en ingekleurd met mijn copic markers. Verder heb ik distress inkt, 3D Schnee, stickles, figuuschaartje, pareltjes, stukje goudkleurig lint, goudkleurige embliiesments sneeuwvlokken en fuzzy fun flock op dit kaartje verwerkt. Het tekststempeltje winter is van Winter Wonderland.


Dit kaartje doet mee bij:
#1 Kreativetantenchallengeblog 

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog,
vind het reuze fijn om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

7 opmerkingen:


  1. Een hele mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer een toppertje Bea, mooi papier, mooi gekleurd, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. mooie layout en afbeelding. Die is super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig winters kaartje Bea...heel schattig stempeltje...en weer mooi afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bea,
    vielen lieben Dank für deine Teilnahme an der Kreativtanten-Challenge.

    Ich wünsche dir noch ein frohes und gesundes neues Jahr.

    Lieben Gruß von Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine klasse Karte und passt prima zum Thema.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen