maandag 23 mei 2016

BETERSCHAPSKAARTJE.....




Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog,  er loopt nog een challenge op het blog van Creaine en ik heb als herinnering een beterschapskaartje er voor gemaakt. Deze keer met een stempel van Bugaboo die ook 1 van de sponsoren voor de challenge is. Je hebt nog een paar dagen de tijd, tot en met 28 mei, om ons nog een kaart/creatie te laten bewonderen.




Voor mijn kaartje heb ik gebruikt:

* Bazzill Basic Paper Blossom.
* Zacht geel cardstock.
* DP Paper Pack Joy Crafts.
* Bugaboo digi.
* Copic markers.
* Double dies stans Boekenvoordeel.
* Distress inkt dried marigold.
* Pearls. knoopjes.
* Beterschaps tekst MD.
* Bloemetjes en blaadjes uit voorraad.

Dit kaartje doet nog mee bij:
*) Createandinspire---Anithing goes.


                                              Wat gezellig dat je even aan wipte,
                               het is altijd reuze fijn om een reactie te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. Ik voel me als jou kaart Bea, het is weer opnieuw begonnen, de dokter ingeschakeld nou ik ben er voorlopig nog niet vanaf.
    Jou kaart is super gaaf , mooie kleuren en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Bea, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea,
    je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt, goed idee om de sketch te draaien..leuke digi heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag 'm al voorbij komen Bea, heel leuk gedaan! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi bea
    wat een leuke kaart door er zo een te krijgen word je zeker weer wat vrolijker
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen