dinsdag 12 mei 2015

MANNENKAART.....

 


Hallo allemaal, afgelopen week kreeg ik mijn hobbyblad Creatief met Kaarten met de post. Daar stond een leuke creatie in voor een man. Omdat mijn jongste broer afgelopen zondag verjaarde heb ik deze creatie gemaakt en ook al op de post gedaan. Heb alleen ander DP cardstock gebruikt, van Marianne Design. Het blauwe en witte cardstock komt uit mijn voorraad. Het patroon gecopieerd en uitgeknipt. Daarna op cardstock gelegd, uitgetekend en weer uitgeknipt en daarna met het voorbeeld ernaast in elkaar gezet. De bril heb ik met een copic marker een andere kleur gegeven en ook het haar heb ik gekleurd. In het vestje nog wat organza lint geregen en het geheel nog wat versierd met pailletjes en kraaltjes.

Dit kaartje wil ik nog mee laten doen aan de challenge bij:

*) Cards2Create---thema geen 4kante kaart.

 
Leuk dat je even langskwam,
het is reuze fijn om een
reactie te mogen lezen.

9 opmerkingen:

  1. Superleuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en kei grappig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahaha wat een grappige en gave kaart Bea, super
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! erg mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi.. Wat een leuke creatie! Zo geinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke mannekaartje Bea....heel mooi modelletje en prachtig opgemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model kaart, super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Bea.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi schattige mannenkaart heb je gemaakt Mama. Erg leuk model. Ook leuk bewerkt! Zal oompie erg blij mee zijn! Liefs Monique. X.

    BeantwoordenVerwijderen