donderdag 29 augustus 2013

GEVOUWEN KAART.....

 
Hallo blogsters,  volgsters en kijkers op mijn blog. Zag onlangs op het blog van het hobbyjournaal een tutorial van een mooie gevouwen kaart, het is een ontwerp van Kerrie Brancard. Vond het wel leuk om deze ook te gaan  maken. Na een proefpatroon gemaakt te hebben ben ik er mee aan de slag gegaan. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge bij DCZ en DCL, waar alles mag en aan de challenge van Kartenallerlei, waar nähte/stiksels op de kaart verwerkt moesten worden. De gaatjes voor het borduurwerk heb ik eerst geprikt en daarna met DMC borduurgaren geborduurd. Laat gerust een reactie achter, ik lees deze met heel veel plezier. . . . . . . . .

Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock---d.blauw.
* DP Pretty Paper Bloc Full Color---MD.
* Patroonmodel Hobby Journaal blog.
* 3D plaatje Vintage Christmas VK 9506--MD.
* Craftable CR 1226/1227--MD
* Creatable LR 0154--MD.
* DMC borduurgaren--zacht blauw.
* Raffia, glitterpapier.
* Pearls Colour Unlimited.
* Sirius Multipad inktblokje d.blauw voor randjes.
* Splitpennetje ster.

15 opmerkingen:

  1. Hallo Bea, mooie kaart! Mooi in blauw tinten.
    Fijne dag nog, lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart, prachtig in de blauwtinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Bea, ik vind hem prachtig, zo mooi ook deze kleur blauw.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea,
    Wat mooi de repen papier, en daar dat donkere weer onder, staat erg chique, leuk de stiksels, lief plaatje..helemaal top..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Bea, weer zo mooi opgebouwd, prachtig papier,een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi winters tafereeltje dit kaartje!
    Dank voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik had hem ook gezien, en probeerde. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend tafereeltje zo. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ene prachtige kaart in die mooie koele kleuren. Ik vind dit zelf ook altijd een geslaagde combi voor de kerstkaartjes.
    Bedankt voor je deelname bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart bea mooi zo in het blauw.
    Fijn weekend groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en mooi dessin papier. Vaak als ik wat nieuws maak, maak ik ook eerst een proef exemplaar. Weet je zeker dat geen mooi papier verprutst.(LOL)

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk winters kaartje. Het is alweer even gleden dat ik dit model gezien hebt. Leuk!! :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bea, wat een schitterende creatie. Compliment verdiend hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen