vrijdag 18 januari 2013

WINTERPRET.....


Hallo blogsters, volgsters en kijkers op mijn blog. Wat is het toch fijn om nu het buiten sneeuwt, vriest en koud is, lekker op je hobbykamer te kunnen freubelen. De creatie die ik heb gemaakt past ook heel erg goed bij dit type weer. Deze creatie is een ontwerp van Margreet en het patroon heb ik van haar gekregen en die vond ik hier.
Deze creatie wil ik meelaten doen aan de volgende challenges:

1) Stempelsonnechallenge---Wintersport.
2) Stempelträume---Wintersport.
3) Peppercus challenge---Winter.

Voor deze creatie heb ik het volgende gebruikt:

* Wit cardstock.
* Papicolor cardstock zeegroen--no17.
* Klein stukje vintage papier--Joy Crafts.
* DP Potpourri Paper--Marije Rahder.
* Magnolia stempel Tilda op de schaats.
* Copic markers.
* Craftables 1226/1227--MD.
* Creatable LR 0106(blaadje).
* Bloemetjes Scrappadise.
* Pearls Chocolate Delihgt--Queen&Co.
* Crême lint, ribbon vlecht en strikje.
* Wat raffia, stickles.


29 opmerkingen:

  1. WOW! Was für ein phantastisches Werk!

    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge und bei der Peppercuschallenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Bea wat prachtig gemaakt,veel succes met de challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW ein Meisterwerk, wunderschön und sehr Stilvoll, klasse.

    Vielen Dank das du wieder bei der Peppercus Challenge dabei bist.

    Liebe Grüße!

    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op deze schaats durf ik wel te schaatsen wat een beauty .Mooie kleuren heb je gebruikt.Helemaal geweldig Bea.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da hast du aber ein fantastisches Werk gezaubert, vielen Dank für Deine Teilnahme bei der Peppercus-Challenge. Thx so much for these wonderful Creation.
    LG Kuki

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart hoor, als mijn werkschema het toelaat zal ik ook meedoen aan deze challenges. ik hoop dat het lukt.
    liefs malika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie kaart, erg leuk model

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouww... wat een leuke kaart!! Ik vind de kleuren ook mooi!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart , met prachtige kleur tinten.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi bea
    wat een gave en vrolijke kaart je zou er zo op weg rijden,haha erg mooi gemaakt!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwwwww Bea, schitterend mooie schaatskaart heb je gemaakt. Super! Fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat knap zo'n prachtige schaats, ik doe het je niet na. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaartje! Grappig dat je bruin gekozen hebt en niet blauw/wit voor een ijs en sneeuw kaart. Ik vind dit ook heel mooi.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat heb jij een SCHITTERENDE kaart gemaakt.

    Fijn weekend,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat is dit schitterend Bea, echt helemaal super, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh was für ein tolles Werk. Phantastisch.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge und der Peppercus-challenge.
    LG Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super Bea, dit ziet er geweldig mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw wat gaaf gaaf gemaakt mam ! Schitterend geheel, toppie hoor!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooooooo wat gaaaaaaaaaaaf Bea helemaal super, schitterend, toppie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje Bea, SCHITTEREND!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wunderschön.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Stempelträume und der Stempelsonnenchallenge.
    LG Stine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als ik jouw schitterende kaart zie Bea, moet je echt naar buiten. Lekker zwieren en zwaaien op het ijs en dan even langs de koek en zopie tent. Maar ik vind het ook wel leuk als je ons verwent met prachtige creaties zoals deze.
    Fijn weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wauw...dit is een schitterende creatie, wat geweldig gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow...this is amazing! What a great card you have made! I really LOVE it!
    Thanks for taking part at Stempelsonnen Challenge!
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel toepasselijk, een schaats. Erg leuk gedaan hoor!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Bea, leuk modelletje!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Bea,

    Deze schaats komt nu wel van pas. Hij is prachtig, mooie tinten en passende Tilda. Fijn dat je meedoet bij Stempeltraueme en graag tot een volgende keer.
    groetjes Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow! Was für ein atemberaubendes Werk! Absolut traumhaft.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei Stempelträume,
    liebe grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sorry Bea, dat ik zo maar op je blog kom.
    Wat heb je een gezellig blog. Zo leuk ingedeeld met steeds die gezellige kleine stukjes, delen van je kaarten.
    Je kaarten vind ik vanzelfsprekend ook mooi.
    Maar op die indeling ben ik jaloers.
    Ik heb alleen een opsomming van de dingen, die ik doe en leuk vind.
    Met iedere week een of twee kaarten.
    De cimputer en alles er omheen is nog een groot raadsel voor me.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen