dinsdag 20 december 2011

QUIZ BIJ KAREN DOODLES NEDERLANDSE UITDAGINGEN BLOG

Op het blog van Karen Doodles Nederlandse Uitdagingen staat een leuke quiz. Ze willen nog 1x goed uitpakken omdat het blog per 1 januari 2012 gaat veranderen. Te winnen zijn enkele zeer mooie digi's en daarom wil ook graag een kansje wagen.


Ik ben nog maar sinds maart 2011 in het bezit van een blog, maar heb al wel regelmatig een keer mee gedaan en heb ook al enkele gewonnen. Maar ik heb er nog niet zo erg veel en ik vind ze wel heel erg leuk en prachtig ontworpen. Graag bedank ik Karen Doodles en het DT team voor al het moois wat ze hebben laten zien. Door de oplossingen op de vragen uit te vogelen heb ik veel mooi kaarten en creaties voorbij zien komen. Je kunt er veel inspiratie bij opdoen. Dus ik zou zeggen ga gauw kijken  op het challenge blog en waag ook een kans op de mooie prijzen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten