zaterdag 22 oktober 2011

Een kleine kaart...



Hallo alle bloggers en volgers, vandaag heb ik een kaart af voor de challenge van Karen Doodles. Gevraagd werd een kleine kaart te maken van 10x10 cm met natuurlijk een KD stempel erop. Het is maar een klein kaartje en ik heb geprobeerd er iets leuks van te freubelen. Het dessinpapier is van Hopscotch, ik had dit nog over van een andere challenge en net groot genoeg om er dit kaartje mee te maken. Op het kaartje heb een borduurpatroon geborduurt, die ik nog gevonden heb tussen al mijn borduurpatronen. In het midden heb ik op de ronde cirkel een KD stempel, ingekleurd met mijn Bruynzeelpotloden, gezet. Ook heb ik sommige onderdelen geinkt en er nog bloemetjes met een stukje kant opgemaakt. Er nog 2 kleine labeltjes, gemaakt met een spelbinder en tekst erop gezet. Na er ook nog enkele pareltjes opgemaakt te hebben ziet dit kleine kaartje er zo uit.....


Laat gerust een reactie achter, ik vind het altijd leuk om ze te lezen.

13 opmerkingen:

  1. ooo wat is ie weer super leuk bea, prachtig gedaan met die kraaltjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stralend middelpunt is onze Rosie hier, een echte ster :) Mooi!

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow Bea
    Deze is écht heel erg mooi! Kan wel zien waar je dochter het van heeft hahaha.
    Wat een werk met al die kraaltjes, maar wat een mooi resultaat zeg! echt mooi!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Bea!! Heel mooi gedaan zo met die ster!
    Leuk dat je meedoet met deze uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow wat een schitterend kaartje Bea!!!!
    Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij Karen's Doodles NL.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat een super lief kaartje!!! En ik wil meteen even van de gelengeheid gebruik maken hoor. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een gezellige dag van.

    Liefs Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rosie is nu een echte ster, Bea! Leuk zo als je dat geborduurd hebt.
    Groetjes Anneke KD.NL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ster is echt leuk bedacht met Rosie zo in het stralende middelpunt.
    Groetjes Geertje (Karen's Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart!
    En wat gezellig dat je mij gevonden hebt op het blog. Je maakt mooie kaarten en natuurlijk vind ik het erg leuk om ook bij jouw volger te worden. Enkel op dit moment wil dit niet lukken op jouw blog. Ik denk even een foutje van het blog. Ik kom zeker snel terug om het nog eenst e proberen!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! hieperdepiep hoera! Gefeliciteerd met Uw verjaardag! Ik wens U nog een hele fijne dag!! Gek he nu weet ik dat u de moeder bent van Elise en dan noem ik U meteen U. hahaha
    (zo ben ik nou eenmaal opgevoed)

    Hele fijne zondag!!
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en wat een goed idee dat borduurpatroon echt super!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Bea, je hebt mijn favoriete digi gebruikt, ik ben gek op Rosie!
    Leuk hoe je de kraaltjes hebt gebruikt op deze kaart.
    Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart.

    Het borduurwerk op de kaart vind ik erg mooi.

    Leuk dat je meedoet met Karen Doodles NL.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen