vrijdag 5 augustus 2011

Mijn hartjeskaart.

Voor het blog van IAMC ben ik gekozen om gastdesigner te zijn. De opdracht die ik kreeg was om een creatie met hartjes te maken en er natuurlijk een magnoliastempel op te doen. Bij het rondneuzen op internet naar een leuke creatie kwam ik dit mandje tegen. Ik heb er mijn eigen draai aangegeven. Het is een mandje geworden in de vorm van een hart. Hiervoor heb ik cyclaamkleurig kaartkarton gebruikt met dessinpapier van Marianne Design. Het mandje staat in een houdertje. Op het mandje heb ik met  verschillende creatables van MD, hartjes
en blaadjes gehaald. Op de
blaadjes zitten roosjes van de Xenos. Op een andere creatable van MD heb ik 3 hartjes en een stempel van Tilda, ingekleurd met Bruynzeelpotloden, gefreubeld. Beide zijden heb ik met behulp van een pearlpen ook nog wat opgesierd. Tenslotte heb ik er nog een hengseltje aan gemaakt, hieraan een randje met een pons gekocht bij Boekvoordeel. Over het midden van het hengseltje een plaklintje met daarop en mooie bloem. Het hengseltje is aan het mandje bevestigd door middel van een splitpen in de vorm van een hartje. Er nog een klein presentje ingedaan, een klein zakje met hartjes erin, in de kleur roze en wit. Op deze hartjes staat een kleine tekst zoals lief, leuk, mis je ect.... En zo ziet mijn creatie eruit.......

Zou het erg leuk vinden jou reactie te lezen, ik zal ze heel graag lezen.
           
                                                            

3 opmerkingen:

  1. Ik had hem natuurlijk op het IAMC blog al bewonderd, vind hem werkelijk schitterend mooi geworden.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh die is mooi geworden! Superrrr.

    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea, woh wat is dit prachtig geworden.
    Een mooie kleurcombinatie heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen