vrijdag 23 augustus 2024

EEN HERFSTKAARTJE.....



Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. vandaag plaats ik mijn herinneringskaart voor de challenge bij Cheerful Sketches. Met een gekregen digistempeltje van onze sponsor Mirtillamente genaamd Gertrude/autumn is het dit kaartje geworden. Op zacht geel cardstock met linnen structuur heb ik DP geplakt van Falling Leaves. de randjes zijn bewerkt met distressinkt vintage photo. Het digistempeltje ingekleurd met de Derwent procolour kleurpotloden. Dit kaartje afgewerkt met een letterstans, stans van  blaadjes , 2 glinster steentjes en de paddestoeltjes uit DP papier geknipt en verhoogd opgeplakt. 


Dit kaartje doet mee bij:

Bedankt voor het langskomen op mijn blog, doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



5 opmerkingen:

  1. een hele leuke kaart Bea............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super autumnal card. Thanks for joining us at Penny’s papercrafty challenge GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work. So glad you're joining us in this Star Stampz Challenge. All the best!
    --- DT Gina Ang ---

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful colors and design. Thanks for playing with us at Penny's Papercraft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie papiertjes gebruikt voor deze herfstkaart en de digi weer super ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen