maandag 1 juli 2024

KAART IN ZACHT BLAUWE KLEURTJES.....



Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Deze creatie die ik nu laat zien heb ik al een tijdje klaar en stuur ik nu naar mijn schoonzusje die binnenkort haar verjaardag viert. Heb hiervoor zacht blauw cardstock en DP van Flower Fiësta van Craft O'Clock gebruikt. De randjes bewerkt met distressoxyde salvaged patina. De creatie afgewerkt met een hoekstans, enkele vlindertjes, wat kant, een rondje en een tekststempel.

Deze creatie doet mee bij:

Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om je berichtje te mogen lezen.

 


4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, deze kaart.
    Het model vind ik leuk en het dp heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw, wat een prachtige creatie, zo uitgebreid en met prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt prachtig papier gebruikt voor deze mooie kaart, leuk model ook. De roze bloemen zitten op de voorkant denk ik..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart Bea en super mooi papier ............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen