vrijdag 5 april 2024

BLOEMIGE KAART IN ROZE.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Een tijdje geleden heb ik deze kaart gemaakt naar een voorbeeld bij #Mutsencluppie. Hiervoor nam ik roze cardstock en DP Felicia Craft O'Clock flowers(CC-C60-FA 10+07). Het plaatje van de vogels en het vlindertje komen ook uit dit DP. De randjes beinkt met distress oxyde worn lipstck. Aan de labeltjes een zacht groen organza strikje verwerkt.

Deze kaart doet mee bij:



Fijn dat je even de moeite nam om langs te komen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en speciale kaart heb je gemaakt, heel leuk model en prachtig papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart met dit mooie papier Bea......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Bedankt dat je met deze kaart meedoet bij Scrapping4fun Challenges.
    Het zou fijn zijn als je iedere maand meedoet met onze challenges.
    Annie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen