dinsdag 5 maart 2024

VOUWKAART VOOR.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Een tijdje geleden kwam ik tijdens het kijken op verschillende blogs dit model van een vouwkaart tegen gemaakt door J.S. Dit vond ik wel leuk om ook na te maken maar zonder extra rand. Er was hiervan ook een live met een beknopte beschrijving. Voor deze vouwkaart heb ik zacht geel cardstock en DP van JMA Collection Warm Cozy gebruikt. De randjes dit keer bewerkt met gesso. Het plaatje komt van internet en is afgedrukt op fotopapier. De bloemetjes etc komen uit mijn voorraad. Middenboven kan je eventueel nog een tekst zetten.


Deze creatie doet meebij:

Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige creatie !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart en vouw Bea.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en ook een heel mooi model van de kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie, het ziet er heel ingewikkeld uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart, ik heb ook even bij Jenine gekeken, maar vond het er ingewikkeld uit zien, jou is het wel gelukt om er iets moois van te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een apart model heb je gemaakt en het is goed gelukt.....Alle decoratie die je gebruikt hebt zijn super en passen goed bij dit model...Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girls DT.....YvonneXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart gemaakt. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Girlz Creative Crafts. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen